Net als in Nederland, naar de uni

3 september 2016 - Panama City, Panama

Sabado, el 3 de sept 2016

Ondanks dat we door de jetlag laat naar bed gingen en ik goed heb geslapen, was ik om 06:00 toch klaarwakker. Ik heb nog een uurtje op de kaart gekenen wat we zouden kunnen gaan doen. Rond half 10 vertrokken we richting het centrum in ong 30 graden. De zon scheen al fel en waren snel bezweet. Ik moest erg wennen aan de hitte en zweten ons rot. Het is erg mooi, veel en goed onderhouden parkjes/ tuinen met brede voet-en foetspaden. Er zijn veel openbare sportgelegenheden, veel doet me denken aan Florida. Vandaag heeeel veeel gelopen door de stad. We wilden naar een uitzichtpunt in een park, maar zijn natuurlijk verkeerd gelopen en kwamen ergens anders uit. Ik wilde heel graag de universiteit van Panamá zien, Dus hebben we besloten alleen daar naartoe te gaan. En het uitzicht morgenochtend te doen. Was errug leuk, we kwamen binnen op de campus, op een zaterdag, maar het meeste bleek gewoon open. We kwamen in een heel oud lelijk gebouw: faculteit van de architectuur. Hier zaten tafels uit echt de jaren 50. Ongelooflijk zo oud, net als de boeken die in de bibliotheek stonden. Pap, je zou het moeten zien hier.  In  de faculteit biologie heel veel dingen op sterk water veel nieren met nefritis en feutussen met afwijkingen. Ik werd weer helemaal enthousiast, haha! Goeie studie gekozen dus.

1. Mirjam:
    12 september 2016
    Lieve meiden ik hoop dat jullie een beetje aan die hitte gaan wennen.
    Veel plezier met die leuke dingen xxx