Het 8e wereldwonder

5 september 2016 - Panama City, Panama

Lunes, el 5 de septiembre

Vandaag gezellig ontbeten met 2 brazilianen. We dachten vandaag onze laatste dag in Panama City te doen naar het Panama kanaal, het 8ste wereldwonder moet toch bezocht worden als je eenmaal hie bent. Daarnaast staat het ook bekend om de top-engineering werk dat erachter zit, en ook daar hebben wij een goede smoes om het Panamakanaal te bezoeken. Maar eerst naar ons volgende Hostel, Hostel Casa Nativa. Hier zijn we eerst heengelopen met onze backpacks op. We werden ontzettend aangestaard en nageroepen en dat nog voor de middag! het is me hier toch heet elke dag, echt zweten to the max! Casa Nativa, wat een topbestemming!!! Overstekende hertjes gaven ons een prachtig welkom in de straat. Het was bijna zonde dat we maar 1 nacht in dit startende hostel zouden verblijven. Met haar prachtige muurschilderingen om in weg te dromen in elke kamer, de creatieve verassingen (zoals een swing in een boom of geknutselde man/vrouw signs op de wc en Een supercute koppel in verwachting van een kleine, die al bezorgd werd toen we een uurtje later aankwamen dan gepland). Dikke woonkamer en grote keuken en private badkamer. En als kers op de taart een stortregendouche met de jungle-bomen binnen handbereik.

Het Panama kanaal was niet erg bijzonder. ik had van een wereldwonder toch iets spectaculairders verwacht, en wat mij betreft kunnen ze hier Iets veel leukers van maken en er voor bezoekers meer uithalen dan erin zit.

Inmiddels is Casa Nativa's Facebook een foto  met Floor en mij in the picture rijker. We zaten wel in het gebouw met een russisch vrouwtje wat echt super raar was, geen engels sprak, maar wel tegen ons praatte, en voor 4 maanden een bed had gehuurd.

morgen gaan we boeken voor San Blas!!

1. Mirjam:
    12 september 2016
    Heel leuk om zo vrolijk enthousiast te overnachten. Xxx