San blas, here we come

6 september 2016 - Panama City, Panama

Martes, El 6 de septiembre
Vanochtend rustig ontbeten, zonder elektriciteit, want die was uitgevallen. We hebben eitjes gebakken op het fornuis en broodjes geroosterd in de pan.  Ons volgende hostel Casa Siriri ligt in een rijke buurt meer in het centrum van Panama City. We hebben een rustig dagje gehad en hebben op ons gemakje de San Blas eiladen geboekt! 3 dagen en 2 nachten zullen wij verblijven op 1 van de mooiste bestemmingen van de wereld!!! Het kost ons wel 250 US per persoon, maar dat moet het waard zijn. We zijn ontzettend benieuwd. Morgen wordt ons laatste nachtje in Panama City, we hebben net een Braziliaans meisje meegevraagd om morgen de wandeling in National Park te gaan doen. Want we zijn allebei nog een beetje zoekende naar hoe we vrienden gaan maken. We hebben wel wat contacten, en schromen niet om mensen aan te spreken (en vreemden spreken ons ook aan, vooral locals) maar het blijft wel een beetje lastig om goeie contacten te maken. Zijn we vergeten hoe we dat moeten doen in het echte leven, na zo'n vereniging? Veel mensen zijn redelijk op zichzelf en er zijn ook vaak oudere, rare mensen zonder huis in hostels, niet per se jongeren van 20. Dus dat is wel eens lastig. Toch geven we niet op en ben ik benieuwd naar het contact van morgen.
Inmiddels ben ik target van alle muggen hier en heb ik al minstens 40 muggenbulten op mijn benen gevangen. Aléén op mn benen, erg vreemd. Ik sta zo'n 40-0 voor op floor en neem mijn nuggenrepellent overal mee naartoe.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl