Geen Gunn Hill, wel Cerro Ancon

7 september 2016 - Panama City, Panama

Miércoles, el 7 de septiembre

Inderdaad het braziliaanse meisje is meegegaan on tour, richting Gunn Hill, een berg waar geen toegang toe bleek, en geen road to go was. Na lang twijfelen zijn we toch maar teruggegaan naar Albrook om daar naar Cerro Ancon te vertrekken. Een berg met een vlag, die we eigenlijk al sinds dag 1 in zicht hebben, en waar ik al veel over nagedacht heb of die te beklimmen was. Wij op onze bergschoenen, zij op haar stoffen schoentjes. Het was geen moeilijke wandeling, maar stiekem had ze pijn in haar voeten, wist ik. Een leuke, lieve meid van 26 die Geschiedenis gaf in public schools in Sao Paulo. Het is goed om iemand een dagje in ons midden te hebben en niet per se met zn tweeen te zijn. We hebben het heel gezellig gehad, maar was uiteindelijk niet super spontaan, en weinig toegevoegde waarde voor ons voor meerdere dagen. Wij namen een andere richting voor ons volgende hostel: Casa Areka. Ook weer een top hostel, super gezellig en er hangt een topsfeer die we misschien nog niet echt mee hebben mogen maken. Iedereen is aardig, zegt hoi, wenst elkaar smakelijk eten, en scoo-bi-doo'd armbandjes bij het zwembad. Heel wat anders dan in Casco Viejo. We willen hier nog terug komen na onze san blas tour. Wifi is hier akelig en krijgen geen verbinding. We hebben daardoor nog geen extra informatie over onze pickup morgen om 05:15u dus dat wordt nog spannend.

1. Mirjam:
    12 september 2016