Lekker kort

7 november 2016 - Utila, Honduras

Lunes, el 7 de noviembre

We hebben een rustig dagje. De duikcursus doet op dag 1 alleen theorie. We hebben voor SSI gekozen boven het bekende PADI, omdat het innovatiever, interactief via een app en nieuwer is. We zijn aan het einde van de cursus voor hetzelfde gecertificeerd. Onze Open Water, joehoeeeeee!!!

We zorgen voor een fatsoenlijk ontbijt en lunch(waar we schrikken van de prijzen bij de kassa, want die staan nergens op de producten zelf!) en wisselen Lempira's bij de bank. Dan beginnen we aan SSI Open Water theorie, leuk!! "Het is maar 3-4 uurtjes lezen, en lekker interactief op je app!" Ja.. De eerste 2 secties zijn leuk, maar alleen die nemen al minstens 4 uur in beslag voor ons. Buiten worden we lek gestoken door zandvliegjes en muggen (jeetje, zo irritant!!), dus settelen ons in ons bedje. Maar daar komt het bekende studiefenomeen weer meteen opduiken: SLAAP! We laten onze 3e sectie voor morgenochtend en slapen. Geen biertjes in de kroeg dus!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fred:
    13 november 2016
    Wat inactieve dag?? Leren op vakantie??
  2. Mirjam:
    14 november 2016