Op ons luie hardebiets

24 november 2016 - Caye Caulker, Belize

Jueves, el 24 de noviembre

We nemen een extra dagje op Caye Caulker. Gewoon om een beetje aan het water te liggen. De regen van gister is weggetrokken en heeft plaats gemaakt voor een prachtig blauwe, zonnige lucht. We hebben het precies goed uitgekiend, en kunnen vandaag dus weer lekker aan het water liggen. We smeren ons in met de factor 50, die nog steeds niet op is, en ik vraag me af of ik ooit nog bruin zal worden met deze zonnebrand. Ik heb mijn iPad mee, maar zodra ik op de flonder ga liggen merk ik toch dat het chiller lezen is op een klein schermpje, dan dat ik zo'n enorm ding in balans moet zien te houden. We lezen de hele dag, jumpen zo af en toe in het water en laten ons weer opdrogen door de zonnestraaltjes. We hebben genoeg eten mee en weten dat er thuis nog een pasta op ons aan het wachten is. We hebben genoeg tijd voor het avond eten en besluiten een pastasalade te maken met de mogelijkheden uit de supermarkt.

We maken weer veel te veel en kunnen de nederlandse advocaat daarom ook wat aanbieden, in ruil voor een paar gratis drankjes. We gaan weer uit, want het is onze laatste avond. Na de reggaebar vinden we nog een andere kroeg die super lang lopen is. Stom idee, want dat zal morgen zorgen voor een kater op de boot.

1. Fred:
    3 december 2016
    Hoe kan dat dat je lezen op je telefoon fijner is? En jullie zijn wel altijd bezig een goede deal te sluiten. Of met de cafébaas, barman, ober, kok of reisgenoot. En lekker uitgaan is ook leuk. Zoveel gebeurt volgens mij niet.
  2. Mirjam:
    4 december 2016