Panama avontuur ten einde

24 september 2016 - Bocas Del Toro, Panama

Sábado, el 24 de septiembre

Ik houd van rustig op staan, als ik daar de tijd voor heb, net als papa. Dus ik start vandaag onze laatste Panamadag(!!!!) heerlijk op eigen tempo. We regelen ons eigen ontbijt wederom, in tegenstelling tot de rest van alle gasten, die een kant en klaar ontbijt kopen bij het hostel. Vaak ziet ons fruit ontbijt er een stuk lekkerder uit. Floor heeft al heel snel van alles ingepakt en is klaar om te gaan. Ik heb wat langer de tijd nodig, maar een druppel later zijn we alweer onderweg naar Isla Colon, het hoofdeiland. We lopen eerst wat verdwaald rond, op zoek naar een ATM, want we hebben geen dollar meer te besteden. Later gaan we naar Isla Cartena en spenderen nog een paar uurtjes op het strand.

Vanavond is het weer partytime. Maar we kunnen het niet laten om onszelf even op het doorgezakte bed te laten vallen, en slapen beide binnen no time. We twijfelen om nog te gaan, haha, maar dit kán toch niet?! Met een beetje moeite staan we op en gaan we op naar Selina guesthouse voor ons eerste biertje. Daarna vertrekken we met de boot naar Isla Solarte voor Agua lounge. Een salsa-achtige tent aan het water. Ik kijk mijn ogen uit hoe soepel sommige kunnen dansen, zo erg zelfs, dat ik soms vergeet om zelf te dansen, haha. Plotseling steekt 1 van een superdanser zijn handen uit naar mij en wordt ik binnen no time alle kanten op gegooid. Wat gaat dat snel zeg, en wat is dat moeilijk!!!! Een paar lessen staan hoog in mijn verlanglijstje hier! We nemen een laatste duik in het warme Panama water en vertrekken tevreden naar huis.

Het is niet voor te stellen dat ons Panama avontuur nu al voorbij is, en ons Costa Rica avontuur mag beginnen. Het voelt nog steeds als het begin van onze reis, maar we zijn inmiddels al 3 weken weg! En ons eerste land zit er al op...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cisca.stavenuiter:
    26 september 2016
    Wat een leuke verhalen
    Dus naar salsa les begrijp ik
    Lekker gezwommen het klinkt allemaal als een groot heerlijk paradijselijke vakantie
  2. Juud:
    26 september 2016
    Heeel veel plezier in jullie 2e land!!!
  3. Cisca.stavenuiter:
    28 september 2016
    Ik wou dat ik mee kon dansen, ook al zou ik het nooit kunnen.(pap)