Relaxen in de Hotsprings

19 september 2016 - Caldera, Panama

Lunes, el 19 de septiembre

We geven onze spieren een dagje rust. Met onze nieuwe vrienden gaan we naar de Hotsprings. Een tour van 50 euro, samen met een mini canyon. Wij pakken zelf de bus en betalen slechts 1,80 USD voor de bus en 2 USD entree. De hele dag hebben we kunnen genieten van de hete natuurlijke baden, afgewisseld met de koude rivier in Caldera. Erg bijzonder. Er komt dus een warme stroming vanuit de bergen in de rivier. Er wordt een soort dammetje gevormd waar het warme water in blijft zitten. Je stapt dus letterlijk van het hete water over het 20 cm hoge dammetje, in het koude water. Net een sauna, erg speciaal. We zijn zolang blijven hangen en genieten dat we geen tijd meer hadden voor de mini canyon. Er zal namelijk geen bus meer terug gaan naar Boquete vanaf daar.

We eten wat en drinken een Panamees/Boquete biertje in de Brewery met onze Germanboys en de Braziliaan. Erg gezellig! Misschien meeten we hen on the way.