woensdag-reisdag

14 september 2016 - Santa Fé, Panama

Miércoles, El 14 de septiembre

Vandaag was een reisdag. Weinig bijzonders gedaan. We zagen er een beetje tegenop; Om in Santa Fe te komen moesten we minimaal 3x overstappen. Maar het ging bijzonder soepel. Van El Valle, naar Las Uvas, overstappen richting Penenomé, overstappen richting aguadulce, overstappen richting Santiago, en in Santiago een bus zoeken die naar het noorden in Het kleine plaatsje Santa Fe stopt. Maar we hebben op elke overstap maximaal 2 min gewacht tot we in een nieuwe bus konden stappen. Toch zijn we 5 uur onderweg geweest en hebben we 240 km afgelegd. We betalen bij elkaar slechts 11 euro per persoon.

We komen aan in het minidorpje. Ons hostel La Qhia heeft een super grote tuin met uitzicht op de bergen. We zijn de enige gasten, dus hebben de badkamer, wc, douche en hele keuken voor onszelf. We hebben veel gedaan de afgelopen dagen, dus vinden het ook wel weer lekker om weer met zn 2tjes te zijn.

We vergaan van de honger en nemen koekjes als voorgerecht. We  blijven lang 'natafelen' met een fijn psychologisch gesprek. Heerlijk. Lekker bespreken wat je de afgelopen dagen allemaal gedacht hebt, meningen en gedachtes uitwisselen en filosoferen. Ik heb zin in mn bed, dus we liggen er al voor 10en in.

Zal de douche van morgen warm zijn? Getver, ik denk het niet.

1. Mirjam:
    17 september 2016
    Ja je moet ook op tijd rusten
  2. Cisca.stavenuiter:
    19 september 2016
    Is het elke dag koud douchen. Whauw ga je het toch leren? Gezond jou!!!